Darmowa dostawa od 199zł 🚚 

Reklamacje

W przypadku braku zgodności towaru z umową masz prawo do złożenia reklamacji.

Procedura reklamacyjna:
  1. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@bezpieczna-instalacja.pl, aby zgłosić reklamację.
  2. W wiadomości mailowej prześlij szczegółowy opis wady oraz zdjęcia, które pomogą nam w ocenie problemu, a także wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny.
  3. Po otrzymaniu zgłoszenia, poinformujemy Cię o dalszych krokach. 
Do reklamacji odniesiemy się w terminie 14 dni od otrzymania wypełnionego oraz podpisanego formularza reklamacyjnego (Pobierz).

W przypadku uznania reklamacji, naprawimy wadliwy produkt, wymienimy go na nowy lub zwrócimy pełną kwotę zakupu. Koszty wysyłki reklamacyjnej pokrywa sklep, jeżeli reklamacja zostanie uznana. W przeciwnym razie koszty wysyłki ponosi Nabywca.


Dziękujemy za zakupy w Bezpieczna-instalacja.pl. Staramy się zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta i mamy nadzieję, że powyższe informacje pomogą usprawnią proces reklamacji.