Darmowa dostawa od 199zł 🚚 

Gwarancja

W sklepie Bezpieczna-instalacja.pl wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją jakości Producenta, co zapewnia naszym klientom dodatkową ochronę i pewność zakupu. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące warunków gwarancji oraz procedury zgłaszania usterek.

Warunki gwarancji

  1. Okres gwarancji:
    Każdy produkt posiada indywidualny okres gwarancji, który jest określony w specyfikacji produktu widocznej na karcie produktu w sklepie internetowym. Wynosi on od 6 do 36 miesięcy.

  2. Zakres gwarancji:
    Gwarancja obejmuje wady fabryczne oraz inne usterki wynikające z normalnego użytkowania produktu zgodnie z jego przeznaczeniem. Nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz wynikających z niewłaściwego użytkowania.

  3. Dokumentacja:
    Aby skorzystać z gwarancji, wymagane jest posiadanie dowodu zakupu (paragonu lub faktury) oraz karty gwarancyjnej, jeśli została dołączona do produktu.


Ogólne Warunki Gwarancji Producenta


Na produkty sprzedawane przez Bezpieczna-instalacja.pl Mateusz Hanak, firma ta (nazywana dalej Dostawcą) udziela Nabywcy (nie będącemu konsumentem) gwarancji jakości Producenta na poniższych zasadach:

PRZEDMIOT GWARANCJI
1. W przypadku wystąpienia wad fizycznych produktu, Dostawca zobowiązuje się w okresie gwarancyjnym do nieodpłatnej naprawy wadliwie działającego produktu lub podzespołu. Dostawca może zdecydować, że zamiast naprawy wadliwie działającego produktu dokona jego wymiany na produkt wolny od wad; dokonanie wymiany nastąpi również na warunkach podanych poniżej.

OKRES GWARANCJI

2. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczone od dnia sprzedaży, chyba że szczegółowe warunki gwarancji mówią inaczej.

TERMIN WYKONANIA OBOWIĄZKÓW GWARANCYJNYCH

3. Dostawca zobowiązuje się do naprawy bądź wymiany wadliwego produktu w terminie do 21 dni roboczych od dnia dostarczenia tego produktu wraz z prawidłowo wypełnionym dokumentem "Formularz reklamacji" (nazywanym dalej także Formularz) do Dostawcy lub od dnia powiadomienia Nabywcy, że naprawa zostanie przeprowadzona u Nabywcy. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Dostawcy termin ten nie będzie mógł być przez Dostawcę dotrzymany, Nabywca zostanie o tym poinformowany. Jeżeli natomiast naprawa wadliwego produktu okaże się niemożliwa lub nadmiernie kosztowna (np. kosztem przekraczająca cenę jaką Nabywca zapłacił za wadliwy produkt), a wskutek ograniczonej dostępności danego produktu nie będzie możliwa jego wymiana, Nabywcy nie przysługuje roszczenie o naprawę bądź wymianę wadliwego produktu, a zamiast tego Dostawca wedle własnego uznania zwróci Nabywcy zapłaconą cenę lub wymieni wadliwy produkt na inny model lecz o podobnych parametrach.

ZAKRES GWARANCJI

4. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne tkwiące w produkcie, przez co rozumie się wady produkcyjne lub materiałowe tkwiące w produkcie w chwili jego sprzedaży.

5. Gwarancją nie są objęte wady fizyczne powstałe z innych przyczyn, w szczególności wskutek:

5.1. Niewłaściwego zamontowania, zainstalowania bądź eksploatacji produktu, przez co należy rozumieć dokonanie tych czynności sprzecznie z instrukcją obsługi produktu bądź jego specyfikacją.
5.2.Oddziaływania jakiejkolwiek siły czy czynnika zewnętrznego, w tym także promieniowania jonizującego, pola magnetycznego, czynników chemicznych czy mechanicznych, zalania urządzenia oraz działania sił przyrody.
5.3.Używania produktu łącznie z innymi urządzeniami nieprzeznaczonymi do używania z produktem lub z urządzeniami innymi niż zalecane w dokumentach technicznych Producenta produktu.
5.4. Wadliwego transportu, składowania, przechowywania, czyszczenia albo konserwacji produktu.
5.5. Zwarcia / przepięcia / udarów w instalacji elektrycznej, do której produkt został podłączony.
5.6. Pracy w temperaturze / wilgotności otoczenia znajdującej poza zakresem podanym w specyfikacji technicznej / instrukcji obsługi produktu.
5.7. Eksploatacji produktu w skrajnie niekorzystnych warunkach, np. dużego zapylenia, występowania substancji chemicznie agresywnych itp.

6. Gwarancją nie są objęte części podlegające normalnemu zużyciu oraz części i materiały eksploatacyjne.

ZASADY GWARANCJI

7. Podstawą realizacji praw wynikających z gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu oraz uiszczenie na rzecz Dostawcy wszelkich należności związanych z urządzeniem.

8. Nabywca zobowiązany jest do pisemnego zgłoszenia wadliwości produktu poprzez wysłanie do Dostawcy prawidłowo wypełnionego Formularza, dostępnego na stronie internetowej Dostawcy, pocztą elektroniczną na adres kontakt@bezpieczna-instalacja.pl lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Dostawcy nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia wykrycia wady pod rygorem utraty praw z gwarancji.

9. W przypadku niewłaściwego wypełnienia Formularza, Dostawca wezwie Nabywcę do jego poprawienia. Niedostarczenie prawidłowo wypełnionego Formularza w terminie 7 dni roboczych od dnia wezwania Nabywcy do usunięcia nieprawidłowości skutkować może odrzuceniem roszczeń gwarancyjnych. Dostawca podejmie decyzję, czy urządzenie winno zostać dostarczonego do jego działu serwisowego Producenta.

10. Dostawca ma prawo zażądać dostarczenia do jego siedziby reklamowanego produktu. W przypadku, gdy produkt ma być dostarczony do Dostawcy, winno to nastąpić w opakowaniu
fabrycznym lub zastępczym zapewniającym bezpieczne warunki transportu i przechowywania analogicznie do warunków zapewnianych przez opakowanie fabryczne. Ryzyko uszkodzenia produktu w czasie transportu ponosi Nabywca. Do przesyłanego do siedziby Dostawcy produktu Nabywca zobowiązany jest każdorazowo dołączyć prawidłowo wypełniony "Formularz reklamacji".

11. Nabywca dostarcza na swój koszt zgłoszony produkt do siedziby Dostawcy.

12. Po naprawie produktu w dziale serwisowym Producenta, produkt zostanie przesłany przez Dostawcę na wskazany przez Nabywcę adres w Polsce na koszt Dostawcy.

13. Na wniosek Dostawcy Nabywca winien udostępnić całość dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej związanej z zastosowaniem bądź instalacją produktu.

14. Produkt ze zgłoszoną przez Nabywcę wadą może zostać poddany przez Producenta testom, mającym na celu stwierdzenie lub lokalizację wady. Jeżeli przeprowadzone testy nie potwierdzą istnienia stwierdzonej przez Nabywcę wady, jak również nie wskażą na istnienie innej, nie stwierdzonej przez Nabywcę wady objętej gwarancją, Dostawca zastrzega sobie prawo obciążenia Nabywcy wynikającymi stąd kosztami.

15. Decyzję o wymianie produktu lub jego podzespołu podejmuje wyłącznie Producent, przy czym, jeśli produkt naprawiany był już 3 razy i dalej wykazuje wady, Producent wymieni go na inny, wolny od wad. Wymieniony wadliwy produkt przechodzi na własność Producenta.

UTRATA UPRAWNIEŃ GWARANCYJNYCH

16. Nabywca traci uprawnienia wynikające z niniejszej gwarancji w razie:

16.1. Dokonania jakiejkolwiek naprawy lub przeróbki produktu we własnym zakresie samodzielnie bądź przez osobę trzecią albo powierzenia wykonania naprawy innej osobie niż
upoważnionemu pracownikowi działu serwisowego Producenta.
16.2. Stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający ich identyfikację.
16.3. Stwierdzenia uszkodzenia, naruszenia lub usunięcia numerów seryjnych bądź innych oznaczeń identyfikujących produkt albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający ich
identyfikację.
16.4. Naruszenia obowiązków wynikających dla Nabywcy z niniejszej gwarancji.
16.5. Użycia produktu w celu, do którego nie jest przeznaczony lub w niewłaściwych warunkach.
16.6. Upływu okresu gwarancji.
16.7. Opóźnienia w zapłacie ceny za urządzenia powyżej 14 dni.

OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

17. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności:

17.1. Za skutki działania wadliwego produktu.
17.2. Za szkody i utracone korzyści Nabywcy wynikające z konieczności naprawy produktu.
17.3. Za szkody Nabywcy wynikające z opóźnienia w wykonaniu naprawy gwarancyjnej produktu.
17.4. Za koszty demontażu i montażu produktu.
17.5. Za szkody inne niż wyrządzone przez Dostawcę umyślnie.

POSTANOWIENIA DODATKOWE

18. Niniejsza gwarancja udzielana jest wyłącznie Nabywcy określonemu w fakturze sprzedaży i ma charakter nieprzenoszalny (przysługuje wyłącznie pierwszemu Nabywcy). Dostawca nie jest zobowiązany do usunięcia wady sprzętu na warunkach wynikających z niniejszej gwarancji, jeśli powoływać się na nią będzie osoba inna niż Nabywca.

19. Jakiekolwiek skreślenia lub zmiany dokonane na niniejszych warunkach gwarancyjnych przez podmiot inny niż Dostawca są nieważne.

20. W sprawach nieuregulowanych w niniejszych warunkach, znajdują zastosowanie przepisy kodeksu cywilnej o gwarancji jakości.

21. W przypadku zawarcia umowy w formie pisemnej pomiędzy Dostawcą a Nabywcą, w której określone zostały inne warunki gwarancji niż niniejsze wiążące są zapisy umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji

Warunki Gwarancji Producenta na akumulatory VRLA marki MW Power


Dotyczy bezobsługowych kwasowo-ołowiowych akumulatorów typu VRLA. Jeżeli umowy handlowe nie stanowią inaczej gwarancja na akumulatory MW Power wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży. W przypadku użytkowania akumulatorów serii MW, MWP, MWH, MWL w zastosowaniach cyklicznych (cykliczne rozładowanie/ładowanie) gwarancja wynosi 6 m-cy od daty sprzedaży i nie uwzględnia przypadków kiedy akumulator został zużyty przez użytkownika poprzez zbyt intensywną eksploatację. Zastosowanie cykliczne lub inne skrajne warunki użytkowania akumulatorów powinny być każdorazowo uzgodnione z producentem.

1. Gwarancja dotyczy jedynie akumulatorów posiadających wady materiałowe lub jakościowe powstałe w okresie produkcji akumulatorów a także tych, których pojemność eksploatacyjna z powodu wad fabrycznych osiągnęła mniej niż 80% pojemności nominalnej baterii.

2. Gwarancja zachowuje ważność tylko wtedy gdy:
- akumulatory były eksploatowane według zaleceń prodecenta zawartych w Instrukcji
użytkowania oraz karcie katalogowej akumulatora,
- były respektowane zasady uruchamiania ogniw, akumulatorów, baterii akumulatorów, a ruchomienie nastąpiło nie później niż 90 dni od daty sprzedaży,
- użytkownik zapewnił warunki termiczne w pomieszczeniach, w których eksploatowane są akumulatory,
- nie były wykonywane naprawy bez wcześniejszego porozumienia lub kontroli z producentem akumulatorów,
- nie wystąpiły uszkodzenia mechaniczne baterii z winy użytkownika,
- była prowadzona „Książka eksploatacji baterii akumulatorów” (dotyczy zestawów baterii akumulatorów), a wyniki pomiarów wraz testem pojemności po okresie 1 roku były na bieżąco przesyłane do producenta,
- producent został powiadomiony pisemnie o uszkodzeniu akumulatorów w terminie 3 dni roboczych od daty ujawnienia uszkodzenia.
Uwaga: W przypadku trwałego wzrostu temperatury pracy akumulatorów VRLA powyżej wartości nominalnej +25°C, gwarancja zostaje skrócona do 12 miesięcy.

3. Producent nie odpowiada za uszkodzenia lub utratę sprawności techniczno eksploatacyjnej akumulatorów powstałe w skutek uszkodzeń mechanicznych, zdarzeń losowych lub działania osób trzecich.

4. Odpowiedzialność gwarancyjna jest ściśle ograniczona wedle uznania Producenta do naprawy lub wymiany wadliwych akumulatorów, wykluczając obciążenia wynikające z kosztów montażu i transportu.

5. Podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest dostarczenie: kopii faktury zakupu wraz numerem seryjnym akumulatora i protokołem wykrycia uszkodzenia.

6. Każdorazowo niniejsze Warunki Gwarancji są ważne łącznie z Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta.


Poniższa tabela przedstawia okresy gwarancji dla poszczególnych serii akumulatorów:

Zrzut-ekranu-2024-06-30-o-15-18-24.png

* okres gwarancji obowiązuje od daty sprzedaży przez Bezpieczna-instalacja.pl, jednak nie dłużej niż 36 miesięcy od daty produkcji zawartej w numerze seryjnym/partii towaru
** okres gwarancji obowiązuje od daty sprzedaży przez podmiot Bezpieczna-instalacja.pl, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od daty produkcji zawartej w numerze seryjnym/partii towaru
*** seria akumulatorów dedykowanych do pracy buforowej


UWAGA:
Prawidłowy pomiar pojemności baterii i akumulatorów wtórnych ołowiowo-kwasowych dokonywany jest w oparciu o normę IEC/EN 61056-1. Wyniki uzyskiwane przez dostępne na rynku testery akumulatorów, które nie dokonują pomiaru pojemności zgodnie z normą nie mogą stanowić podstawy reklamacji pojemności akumulatorów.